Založ si blog

gurmánsky deň aneb bola som na výlete

Nie je k dispozícii žiadny popis.
jeseň, zdroj: ja

Ahojte,

dnešok sa začal pomerne – ľudovo povedané – na riť. Bolesti zubu sa naplno prejavili o 2:30 kedy som si vypýtala svoju dávku Novalginu. Pani sestrička na otázku či to mám opuchnuté dostala odpoveď : “ áno, zvnútra.“

Spánok opäť pokračoval do piatej, kedy ma prebudili klasiky ako krvné odbery, meranie tlaku a teploty. Dnes sa však pridružilo aj milé konštatovanie sestričky, že ja to vlastne zvonka nemám napuchnuté, ja mám len také “ líčka“. Nevadí, aspoň budem dlhšie vyzerať mlado.

Raňajky opäť nekomentujem zjem len puding, nech mám menšie líčka.

Dnes som si povedala, že sa konečne pozriem do tej mojej nešťastnej taliančiny, tak sa nadopovaná Novalginom hrniem do toho a idem si zopakovať najdôležitejšiu lekciu.

Nie je k dispozícii žiadny popis.
zdroj: Učebnice současné italštiny

Vrátila sa mi chuť do jedla, ktorá ma predchádzajúce dni nejak obchádzala asi kvôli zubu alebo nízkym krvinkám. Neviem. Každopádne, keďže som maminkin miláčik, napiekla mi pizzové slimáky.

RECEPT: lístkové cesto, rajčinovo-bazalková omáčka, salám syr.

Nie je k dispozícii žiadny popis.
zdroj: ja

11:00

Prišiel pre mňa ujo sanitár a odchádzame na výlet. K zubárke a ja sa strašne teším. Áno, teším sa k zubárke lebo som už vyše týždňa neopustila izbu a ja to proste beriem ako výlet. 🙂

Vraciam sa na obed, jesť môžem normálne. Dnes mi prisiel obed v plastovom riade. Neviem prečo ale dnes som sa najedla lebo bola fašírka a fakt sa im vydarila. Detskú výživu odkladám na horšie časy.

estetika, zdroj:ja

Po obede, prišiel mi kontraband. Pizzové slimáky, milka oreo a minerálka. Inak táto mi veľmi zachutila, keďže máme dnes ten gurmánsky deň tak odporúčam 10/10.

Nie je k dispozícii žiadny popis.
božská, zdroj:ja

14:30

Čaká ma ďalší výlet k zubárke a ja s radosťou idem. No a tak nahodvno deň to vyzeral byť. Nielenže mám dve vychádzky ale už ma aj zub pobolieva menej.

Po návrate od zubárky sa púšťam do pizzových slimákov a žeriem ich až kým mi nepríde večera…Potom žeriem ju 😀 😀

krupicové slíže s cukrom, zdroj: ja

Po večeri si poriadne vyčistím zuby aj ďasná aby som predišla ďalším zápalom a píšem tento blog. Popritom sledujem môj obľúbený program – rodinné prípady.

Ukončím to asi takto. Ani sa nečudujem, že mám veľké líčka keď žeriem jak kombajn. Ale nevadí aspoň budem lepšie zvládať rakovinku. 🙂

A večer si dám ešte to oreo

Pripájam vtipeček na záver

zdroj: instagram.com/patmatmemes

pepik

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42958x
Priemerná čítanosť článkov: 1718x

Autor blogu

Archív