Založ si blog

depresia a entuziazmus

Nie je k dispozícii žiadny popis.
17/11/2020, zdroj : ja

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca.

UTOROK

Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani sanitárka snažila rozveseliť tým, že mi priniesla džúsik k obedu grátis, ani to ma nerozveselilo aj keď gesto to bolo veľmi milé. Ale ani džúsik grátis mi neodpovie na otázku či sa vyliečim.

Okrem depresie mi pribudla aj nová modrina po injekcii, ktorá ma ohromila.

Nie je k dispozícii žiadny popis.
zdroj: ja

Zatiaľ čo ja som prežívala zrútenie, doma bolo veselo nakoľko sa maľovala moja izba a mamina mala ohromnú radosť z toho akú peknú farbu vybrala. Síce je jej viac akoby sme potrebovali nakoľko tatino to tak super zmeral. Je to proste Bořek Stavitel. 🙂

Nie je k dispozícii žiadny popis.
moja novo vymaľovaná izba, zdroj:ja

Ešte sa mi však podaril jeden pekný záber na záver dňa.

Nie je k dispozícii žiadny popis.
koniec dňa, zdroj: ja

Ako rýchlo však deň začal tak aj skončil. O ôsmej večer som už bola tuhá. 🙂

STREDA

Dnešok začal pomerne fajn a bez depresie. Po sprche a dokonca som sa dnes aj namaľovala som hneď mala väčšiu chuť bojovať a žiť. Čím ďalej, tým viac si uvedomujem závažnosť mojej diagnózy, no tiež si uvedomujem, že psychika je veľmi dôležitá. Preto verím a kým dýcham, som.

Raňajky som opäť zjedla len puding, už sa neviem dočkať domov lebo sa mi už zdvíha žalúdok z toho, že je tu stále to isté. Ale tak nie som v Hiltone, čo by som chcela. Ešteže mám v zásobe Bebe Brumíkov.

Po raňajkách som si zacvičila a sledovala televíziu a rozmýšľala nad tým, čo bude na obed. A obed ma príjemne prekvapil. Rezeň s ryžou!

Nie je k dispozícii žiadny popis.
zdroj: ja

No akonáhle som sa do toho pustila, prišla po mňa pani sestrička, že ideme k zubárke. Keďže je to zatiaľ to najlepšie, čo som tu jedla nič som nenechala na náhodu. Po zakrytí rezňa kovovým krytom som napísala pani servírke odkaz.

preklad: neželajte si ma keď to odnesiete! , zdroj: ja

U zubárky všetko prebiehalo hladko a dostala som pohárik a letáčik ako darček. Jupí.

Nie je k dispozícii žiadny popis.
zdroj: ja

Potom ako som prišla od zubárky som rýchlo zošrotila obed. Mamina mi písala, že mi prišla objednaná sukňa a turbany aby mi nebola zima na lebeňu. 🙂 Dnes sa cítim byť obdarovaná:) Ale mám trochu stres zo zajtrajška a najbližšieho týždňa kedy sa teda dozviem, či je moja sestra vhodným darcom kostnej drene a či mi chemoterapia zabrala teda či som dosiahla remisiu. Myslite na mňa a držte mi palce, nech to dopadne čo najlepšie 🙂

Pepik

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

a už som bez vlasov

16.11.2020

Ahojte, nakoľko som skoro celý víkend prespala kvôli nízkym krvinkám, nemala som energiu ani chuť písať. Pršalo skoro celý čas a ja som len hnila a hnila. Dnes je pondelok a je to už môj tretí deň bez vlasov. Úprimne, myslela som si, že to bude horšie ale stretávam sa s pozitívnymi ohlasmi okolia na zmenu. Dokonca aj ja sama sa cítim dobre a stále si hlavu chytám, je to [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42369x
Priemerná čítanosť článkov: 1695x

Autor blogu

Archív