Založ si blog

2v1

Ahojte,

ospravelňujem sa za moju neaktívnosť ale nakoľko sa mi nič zaujímavé nedeje a strácam iskru, ani moje písanie nie je také ako na začiatku.

STREDA

Zobudila som sa okolo piatej ráno so zakrvavenými ústami a keď som si vyfúkala nos tiež tam bolo prekvapenie v podobe krvi.

IHNEĎ HLÁSENIE PERSONÁLU

Na moje prekvapenie ma toto krvácanie ako príčina chemoterapie viac ukľudnila ako vystrašila. Aspoň viem, že chemoterapia mi zabrala a necítim sa byť nezničiteľná. 🙂

O zvyšku dňa ani nemám čo napísať, keďže som mala málo krvných doštičiek, dopĺňali mi ich a v podstate som celý deň prespala lebo si to telo žiadalo a ja som bola unavená.

krvné doštičky, zdroj:ja

Ale obed celkom ušiel.

knedlo, vepřo, zelo, zdroj:ja

ŠTVRTOK

Po doplnení krvných doštičiek, už toľko nekrvácam. Cítim sa dobre až na to, že som postrehla väčší úbytok vlasov. Rozhodla som sa, že zajtra, v piatok 13.teho si dám oholiť hlavu.

Celkovo deň hodnotím fajn, objednala som darčeky na Vianoce pre moju rodinu a tiež darček pre moju najlepšiu kamarátku, ktorý jej príde už budúci týždeň. 🙂

Dnes som sa nevyhla ani návšteve zubárky, ktorá je ale veľmi milá a príjemná a vždy sa tam teším lebo viem, že mi pomôže. Stále však rozmýšľam, žeby som mala prispieť do tohto blogu ďalším článkom, no ešte nie som celkom rozhodnutá na akú tému.

Na obed boli pečené buchty a krvná skupina B+. 🙂

zdroj:ja
zdroj:ja

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42872x
Priemerná čítanosť článkov: 1715x

Autor blogu

Archív