Založ si blog

víkend bez chemoterapie

Bratislava, 2020/11/08, 8:00

Ahojte,

po tom ako som doteraz hnila zaživa som sa rozhodla postaviť sa z postele otvoriť balkón, počítač a začať písať. Keďže víkendy sú tu v mojom prípade celkom nuda a ničím zaujímavé, rozhodla som sa, že Vám zhrniem celý víkend do jedného blogu.

SOBOTA

V piatok som namiesto hýrenia síce pozerala telku ale spať sa mi nedalo. Prišla moja obľúbená pani sestrička, ktorá mi dala lexaurin nech ma teda konečne vypne. A vyplo ma až do 12:00 nasledujúceho dňa, zatiaľ čo inokedy buntoším od 4:00 a čakám na raňajky. Samozrejme som bola prerušovane aj hore nakoľko som dostávala včera ešte infúzie na hydratáciu, doštičky a krv. Zobudil ma až obed, na ktorom som si pochutila nakoľko to bolo mäso na šťave s tarhoňou a kyslou uhorkou.

Poobede som už nespala, čo by sa teda patrilo, keďže som prespala polku dňa. Namiesto toho som mala priveľa energie, ktorú som investovala do štúdia a písania blogu o trans problematike na Slovensku.

(https://veselaleukemicka.blog.pravda.sk/2020/11/07/vnimanie-trans-na-slovensku/)

Pokračovala som pozeraním komédie „Diabolská svokra“. Vždy len žasnem nadtým ako môže existovať tak krásna žena ako Jennifer Lopez a potom si spomeniem, že každá žena je pekná keď sa upraví. Len niektorá viac a iná menej. Takže hej, žiadna nie sme na zahodzení 😀

Príjemne mňa potešil aj „fejstajm“ s rodičmi, ich kamarátmi a psom. Vraj už mám tak obézneho psa, že vyzerá ako tehotná. A zas pili prosseco. A zas bezomňa. PĽUHY.

Pokračoval môj v skutku znamenitý večer s filmom Ako zbaliť milionára, kde som si našla hneď aj môjho budúceho manžela Michala Malinowskeho, poľského herca. Dala som mu follow na IG, už len sa vyliečiť, vypiť si pre nabratie odvahy a napísať mu, že ho milujem a kedy dáme rande. Mám to proste v kapse.

Spať som tiež zaspala tak o polnoci pri dokumente o vojne v Juhoslávii. Bez Lexaurinu.

NEDEĽA

Som hore od 7:00.
Umývam si vlasy a sprchujem sa, robím si tzv. “ bjúty deň“. Nech mám zo seba lepší pocit.

Na raňajky dostávam vianočku s medom a maslom. Teta mi prinesie aj kakavko bez môjho pripomenutia, vyzerá to, že už som tu známa firma . 😀

Je čas na lieky.
Podstupujem iný druh liečby, formou tabletiek. Keďže konečne som postrehla aj ich názov nasleduje googlenie a otravovanie všetkých známych so zdravotníckym vzdelaním. Mám jednoducho veľa otázok a málo odpovedí. A ja som zvedavá.

Vždy na začiatku dňa sa snažím si naplánovať čo budem robiť. Jednak nech sa cítim produktívne a druhak nech mi deň rýchlejšie zbehne.

Takže doobedie som zas preležala lebo som lenivá ale aspoň som si naplánovala čo budem dnes robiť.

môj dnešný todolist

napísať blog
upratať skriňu
našla som si cvičenia takže cvičiť
vytvoriť svoju vlastnú učebnicu z francúzštiny
vypiť 3 litre vody ( ja viem, znie to divne ale fakt je to dôležité a poslednú dobu to zanedbávam)

Dúfam, že to dnes celé stihnem a nepremôže ma moja lenivosť, Zachvíľku mi príde obed, takže idem pokračovať v pozeraní twilightu a neskôr napíšem opäť niečo z môjho gurmánskeho okienka v NOÚ. Som zvedavá ale tipujem to na kura s ryžou a kompótom.

Môj tip bol správny. Je to nedeľná klasika, ktorá ma potešila. 🙂

Kura bolo výborné, čaká ma užitie liekov, vyčistenie zubov a môžem sa pustiť do môjho zoznamu povinností na dnes.

Ale najprv si asi idem schrupnuť, lebo v nedeli se nedelá. 🙂

Príjemný zvyšok víkendu prajem

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

Ukrajina

Ukrajina aj Izrael. Zvládla by EÚ dva konflikty?

19.04.2024 06:00

Pre Ukrajinu hľadajú protivzdušnú obranu, na Blízkom východe chcú zabrániť stupňovaniu napätia. Na tom sa zhodli lídri krajín EÚ.

Fokker3128

Kiska lietal špeciálom do Popradu, Pellegrini na operu. Hodina letu stojí tisíce, aké sú pravidlá využívania vládnej flotily?

19.04.2024 06:00

Cestovanie kamkoľvek, bez udania dôvodu a zadarmo, účet totiž platí štátna kasa

Irán, armáda

Explózie v Iráne. USA uviedli, že je to izraelská odveta, strany konflliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42845x
Priemerná čítanosť článkov: 1714x

Autor blogu

Archív