Založ si blog

. .chemoška číslo jeden. .

DRUHÝ DEŇ

No vstala som, náladička parádna, osprchovala sa, vyvoňala… akože zato že mám leukémiu znamená, že sa mám zanedbať? No ani bohovi.

Jedine začínam mať pocit, že neschudnem vraj priberiem minimálne 10 kíl kvôli chemoške.No to je vraj len voda, ktorá potom opadne.  Ale aj tak žeriem ako kyselina ale nevadí, vraj je to dobré 😊

Jááj ozaj dnes mi začína chemoterapia, vo veľa filmoch som videla ako ľudia vracajú a je im zle takže prirodzene mám strach. No a ako to začalo?

Najprv som dostala lieky na nevoľnosť a potom infúziu ako „ predprípravu“. Keďže ma čaká intenzívna liečba, chemoterapiu mám podávanú vlastne 7 dní vkuse, dva infúzie denne. Prvá chemoterapia vyzerá ako ten najlacnejší sirup z coop jednoty s príchuťou pomaranč, poviem vám keby som nacecaná isto tým zapijem vodku. Táto chemoška odteká tak hodinu, neskôr dostávam krv a potom už teda chemoterapiu, ktorá je číra a podáva sa po dobu 24 hodín.

ALE NIČ MI NIE JE CÍTIM SA FAJN, TROCHU UNAVENÁ ALE ZACVIČILA BY SOM SI.

Do toho samozrejme nechýbajú náreky o zápästí 😀 😀

Na izbe sa nudím ale nemôžem isť inde, mám denný goal všetko zjesť a vypiť 3 litre vody. Do toho si robím módnu prehliadku a vravím si že som kočka.

Jáj a o dva- tri týždne mi vypadajú vlasy ale pohoda pozerám si už parochne, aj tak sa mi ich nechce rozčesávať, okrem toho kamoška mi slúbiľa, že mi naleští plešku 😀 ….

Dostávam lieky na spanie a prešla som z rodinných prípadov na too hot to handle takže, úprimne asi intelektuálne klesám, už som šiesta cenová 😀

Posielam pár vtipov

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42936x
Priemerná čítanosť článkov: 1717x

Autor blogu

Archív