Založ si blog

. .chemoška číslo dva. .

No dnes som sa zobudila s depreskou jak sviňa ale vraj aj také dni musia byť… Ja si to nemyslím 😀

Už som sa naučila na ako takú rutinu, ktorá tu prebieha, ale hovorím si, že už len 6krát budem mať chemoterapiu a je koniec aspoň na najbližší mesiac:)

vstala som o piatej lebo boli odbery, ale potom som spinkala do siedmej s tým, že spánok mi na moju depresku určite pomôže. NESTALO SA.

Hneď po raňajkách som si vypýtala lexaurin lebo to dospelo do toho štádia kedy ma už aj pani servírka musela postískať a ukľudniť, povedať mi, že sa dožijem dlhého veku.

Pani servírka bola milá, srdečná a veľmi mi to pomohlo ale ešte viac moj obľúbený film. TO KEĎ VIETE, ŽE JE ZLE TREBA SI PUSTIŤ DEDICTVÍ ANEB KURVAHOŠI GUTNTÁG.

Po obede som sa začala baliť nakoľko ma na druhý deň čakalo sťahovanie, tak treba si to nejak skrátiť nie? 🙂

Ešte som hrala aj človeče cez FB a krista boha zas som prehrala, keď ma neserie leukémia tak človeče. BOHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Pred večerou ma napadla hláška z filmu všetkých filmov “ slečno ja mám takový hlad, že nemám s kým spat“

Bola suchá večera, Pepik všetko zjedol, zas budem jak hroch.

Aj tak budem sexi šťavnatá 😀

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:34

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42955x
Priemerná čítanosť článkov: 1718x

Autor blogu

Archív