Založ si blog

nový život, nový deň, nové ja

PRVÝ DEŇ

Ráno som sa zobudila s plačom ale veď je to pochopiteľné vzhľadom na situáciu. Aspoň som spala s mojim miláčikom psíkom. Volá sa Csilla a je to tak trochu retarďák ale o to viac ju ľúbim. Ráno bol potrebný lexaurin lebo by ma museli brať z domu za ruky a za nohy, vyzeralo by to podobne ako keď ma nosili do škôlky.

Prišli sme do BA a prvé čo som si všimla je piváreň Tribúna kde som bola mesiac dozadu na pivných hodoch… zase sa zmohnem len na MŇAM PIVO. Ale veď ja pôjdem aj o rok na pivné hody, kvôli tomu sa oplatí zabojovať.

Po príchode do národného onkologického ústavu prišla rada vyšetrení ako krvný obraz, odoberanie kostnej drene ( bolí to jak prasa, odporúča 0 pepikov z 10), ECHO, EKG a odobratie moču. Nasleduje hospitalizácia ale na iné oddelenie lebo naše hemotologické maľujú.

Do tohto kolotoča plného parádnych správ sa mi sťažuje kamarát na zlomené zápästie a opúšťa sa ako keby mal rakovinu ( hahaha to mal byť vtip 😀 ).

Po hospitalizácií sa začína preplakanie celého dňa a dostania všetkého smútku zo seba preč a prijatie reality. Dali to ostatní, dám to aj ja a dáte to aj vy všetci ostatní. LEN SA MUSÍ CHCIEŤ. !

ZAJTRA SA ZAČÍNA LIEČBA, POŠLEM TÚ SVIŇU LEUKÉMIU DO PRDELE ( nemôžem nadávať budete si o mne myslieť, že som onkoška a ešte k tomu aj piata cenová čo teda vlastne som ale len keď sa poriadne nacecám)

PS. : aspoň schudnem, to už teda fakt budem na roztrhání 😊

Tu je ešte pár obrážtekov na rozveselenie dňa a nadľahčenie tej trápnej leukémie  😊

ospravedlňujem sa zvrátenému humoru, snáď nedostanem ban ( to je špecialita pána Blahu) 🙂

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

Josep Borrell

EÚ pracuje na rozšírení sankcií voči Iránu po jeho útoku na Izrael

16.04.2024 21:21

Návrh verejne podporilo Nemecko, Francúzsko a niekoľko ďalších členov EÚ. Súhlas s ním vyslovil aj šéf zahraničnej politiky EÚ Borrell.

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48, aktualizované: 22:47

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42794x
Priemerná čítanosť článkov: 1712x

Autor blogu

Archív