Založ si blog

. . chemoška číslo sedem . .

Dobré ránko, Bratislava 🙂

Ahojte, dnes som hore od 3:15 a v hlave som mala dnes veľmi veľa nápadov a pár z nich som sa rozhodla zrealizovať.

V písaní blogu budem pokračovať, ale kvôli prílišnej monotónnosti a tatkiež nechcem vyznieť sebestredne, nebudem písať už len o mojich dňoch.

Chcela by som zahrnúť do tohto blogu aj rôzne iné články aj mimo problematiky leukémie, či onkologických ochorení. Nejakú všeobecnú špecifikáciu nemám, jednoducho, čo sa mi bude zdať zaujímavé o tom Vám napíšem. 🙂 Budem sa snažiť prispievať každý deň.

.. ale keďže toto je stále článok, ktorý pripomína stránku z môjho denníčka ( mám aj v papierovej forme, tam zvyknem nadávať 😀 ), tak by som prešla na môj deň.

Po minulom dni a noci som mala opodstatnené obavy, že sa mi moje zdravotné ťažkosti budú opakovať ale našťastie, nestalo sa.
Ako vravím som hore od 3:15, nie neustále na hodinku a pól som si pospala priznám sa 😀

Budím sa bez slabosti, hučania v ušiach, no za zvuku dažďových kvapiek. Tak otváram balkón a v hlave mi hrá moja obľúbená pesnička od Korna “ Žál se odkládá“.

Vždy si pri nej spomeniem na mojich záhoráckych kamarátov, Pajka a Terku. Pre náš rilejšnšip s Pajom je typické naše dopisovanie ľúbostných listov v podobe odkazov na chladničku. Moja láska k nemu sa začala, keď mi kúpil wifonku.

Začínam premýšľať, čo budem dnes robiť okrem písania. Čo sa týka „môjho itinerára“, tomu venujem celý nasledujúci článok, takže to tu nebudem rozpisovať. 🙂

5:00 krvné odbery, meranie teploty a tlaku
výsledok: všetko v poriadku

Pani doktorky a sestričky sa čudujú, že mi ešte nevypadali vlasy. Asi mám ozaj tuhý korienok 😀

Dnes ma čaká posledná chemoterapia a potom sa pre mňa začne ďalšia cesta do neznáma…

Pepik

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42965x
Priemerná čítanosť článkov: 1719x

Autor blogu

Archív