Založ si blog

. .chemoška číslo šesť. .

1:00 zobudila som sa, treba mi na toaletu
pri ceste na toaletu sa mi zatočí hlava a buchne ma o stenu..

Hučanie v ušiach a točenie hlavy

Až do piatej rána sa prerušovane budím, pomohlo mi vyvetranie a čerstvý vzduch, hlava však stále bolí.

Dostávam dve hydratačné infúzie, mám teplotu a nízky tlak.

ALE KONEČNE VIEM, ŽE TELO NA LIEČBU REAGUJE ! bolo by divné keby mi doteraz nič nie je.

Z dnešného dňa mám celkom výpadky, ani som moc nejedla na raňajky, zjedla som len puding. Už sa mi zdvíha žalúdok z maslových rožkov, syru a šunky.

Na obed je “ nemocničná čína“, ktorú som zlopla jak vlk.
Dnes som dostala aj trombocity a konečne aj krv, ktorá ma dobila energiou.

Úprimne, moc sa mi dnes blog písať nechcelo nakoľko mi nie je dobre a spala by som celý deň ale povedala som si, že musím. A to som sa chcela dnes učiť taliančinu, hahaha SVIŇA LENIVÁ 😀

Cítím, že na balkóne niekto fajčí a ja vôbec nemám chuť. Asi som s tým už úplne sekla.

Informácia na koniec:

Mám krásneho psa, skutočne nádherného, s ktorou sa veľmi ľúbime. Hneď by som si ju sem nasťahovala, pripájam sem aspoň jej fotku + odozvy na včerajší blog, čo ma potešili.

Pepik

Nie je k dispozícii žiadny popis.

Nie je k dispozícii žiadny popis.

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 10:02

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42368x
Priemerná čítanosť článkov: 1695x

Autor blogu

Archív