Založ si blog

. .chemoška číslo päť. .

Zdravím všetkých,

po minulom blogu som si osvojila viac vyhovujúci systém písania. Chcela by som vydávať aspoň dva príspevky denne, jeden doobeda, druhý poobede. Nakoľko sa mi tak podarí zachytiť viacero podnetov a aspoň pre mňa a verím tomu, že aj pre ľudí v podobnej situácii úsmevnejších. 🙂

Ešte včera na večeru som dostala guláš! ale so zemiakovou kašou, nevadí doma si spravím karlovarské knedlíky ( už som písala mamke o mojom zbožnom prianí 😀 )

RÁNO 5:00 ranná rutina, odbery, dostávam skúmačku.
Nakoľko si myslím aká som chytrá a znalá pravidiel, sa omylom
vyčúram do skúmavky od krvného obrazu 😀 😀 no a teraz to
mám na tanieri celé ráno, sestričky si robia srandu, že kade
chodím tade čúram 😀

Myslela som si, že budem pokračovať v mojej rutine spánku ale píšem si s kamarátkou a ani tak sa mi nechce spať. Preberáme rôzne témy od chlapov, cez rodinu, po varenie a pritom sme obe už šialene hladné 😀

Na odpútanie sa od hladu sledujem ranné správy, kde sa dozvedám, že dnes sa narodil môj celoživotný hrdina Alfred „Frenny“ Heineken a som rada za tento deň.

6:30 Keďže prebiehajú aj americké voľby, jedným očkom sledujem aj túto
historickú udalosť. Reportáž prebieha v duchu kritizovania Donalda
Trumpa ( k politike sa tu odmietam vyjadrovať, ani to tu nechcem
rozoberať, jedná sa striktne o opis)

Slovenskí politici by dali hlas Bidenovi, je nadmerne vysoká volebná účasť, prieskumy sú v prospech Bidena.

No ale už som fakt hladná, na dvere striehnem ako sup 😀 😀 Prichádza moja pani ošetrujúca lekárka, ktorá je mimoriadne milá a príjemná osoba a mám prvé zranenie – zaškrabnutie, ktoré by v stave bez leukémie bolo nič ale nakoľko musím byť špeciálna, musia mi to aj špeciálne ošetriť.

Pani ošetrujúcej lekárke sa zdá, že mám viac napuchnutý krk a to som pred pár minútami pred zrkadlom skonštatovala, že mi tá chemoterapia aj prospieva.

Nasleduje ranná hygiena, dezinfekcia izby a konečne RAŇAJKYYY!

8:00 RAŇAJKY : vianočka, maslo, lekvár, rohlík, syr, vanilkový puding + ja
som si ešte vypýtala kakao 😀 😀
servírky ma majú radi lebo vždy všetko zjem

Prichádza upratovanie a ďalšia dezinfekcia izby. Pani sanitárka mi vraví, že ma vidí sekundu a vie, že som veselá kopa 🙂 Hovorím : „však musím, čo mi iné zostáva.“ a pani sanitárka odpovedá : “ vy nemusíte slečna ale vy chcete.“ 🙂 a ja si uvedomujem, že pani sanitárka má pravdu.

Buďte tiež veselé kopy. Ľahšie sa tak zvládajú ťažké situácie, v ktorých možno momentálne nevidíme význam, prečo sa to akurát nám deje. Ale netreba sa pýtať prečo. Deje sa to pre niečo, nič sa nikdy nedeje bez dôvodu.

Veta, ktorá mne otvorila oči a ktorá ma zmierila s touto chrípočkou, bola :
“ Možno sa ti to stalo preto, aby si ty v budúcnosti mohla pomôcť viacerým ľuďom.“

Dobre dosť výlevov, posielam screenshoty z chatu s mojou najlepšou kamarátkou, nech si napravím renomé, že nemäknem ale stále som hovado 😀 😀

Nie je k dispozícii žiadny popis.
Nie je k dispozícii žiadny popis.

Pepik

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

Peter Pellegrini

Pellegrini: Stojíme pred zásadnou výzvou zabezpečiť mier na Ukrajine i v Európe

08.05.2024 18:54

Európski politici vrátane tých slovenských stoja pred zásadnou výzvou, a to zabezpečiť mier na Ukrajine a tým aj v Európe, uviedol Pellegrini.

Zelenskyj

Prelamuje Zelenskyj ľady? Orbána pozval na mierový summit

08.05.2024 18:30

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj sa telefonicky porozprával s maďarským premiérom Viktorom Orbánom.

izrael

Dodali tisíce a 3 500 ich bolo na ceste. USA stopli dodávky bômb pre Izrael

08.05.2024 18:21, aktualizované: 19:16

Spojené štáty žiadajú ochranu civilistov v Rafahu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 43136x
Priemerná čítanosť článkov: 1725x

Autor blogu

Archív