Založ si blog

. .chemoška číslo štyri;pokračovanie. .

Prešli dve hodiny od raňajok, moja pažravosť nemá hraníc, zas by som niečo žvlachlala. Manifestujem za lekvárové gule alebo šúľance s makom či orechmi, ktoré vlastne ani nemôžem. BOHA ŠAK JA SA TAK VYŽERIEM, ŽE SA FAKT NEVYDÁM!!!

Príde sa na mňa pozrieť pani psychiatrička, tak sa zabávam zháňaním mojich predchádzajúcich diagnóz a obvolávaním psychiatrickej kliniky.

NO DO RICI, VEĎ JA MÁM MAŤ DNES POHOVOR!!!! :(((
ešte minulý týždeň nič netušiac som si dohodla pohovor do jednej firmy, v Trnave, v ktorej mám možnosť využiť cudzie jazyky, ktoré ovládam…

… nuž, nevydalo…

oznamujem smutnú situáciu a POHOVOR SA DÁ ODLOŽIŤ LEBO MAJÚ NAĎALEJ ZÁUJEM O SPOLUPRÁCU 🙂 🙂 NIE JE VŠETKO TAKÉ ZLÉ NIE? 🙂 VŽDY SA VŠETKO DÁ KEĎ SA CHCE. nemám rada tieto optimistické kecy, ktoré sú prehnané ale občas sa toho fakt treba striktne držať.

a ešte som im aj poslala link na tento blog, veď ja budem slávna jak Bohuš !!!:D

11:00 prišla pani psychiatrička
zhrnutie: som slniečko, je prekvapená, blog mi určite pomáha 🙂 zatiaľ nie je potrebná žiadna špeciálna liečba

12:00 nasleduje obed, moje manifestácie za lekvárové gule neboli vyslišané, pani sestričky sa už smejú lebo vždy chcem už vedieť aké je na dnes MENU 😀 ale obed bol dobrý, kuracie prsko, ryža, slaninka, paprika

Odporúča 7 pepikov/10

Nasleduje ďalšia, moja 4. chemoterapia TZN SOM ZA POLOVIČKOU!!! 🙂

Ale nasleduje aj poobedný šlofík, ktorý som fakt potrebovala. Chemoterapia si začína vyberať daň ale aspoň viem že dobre zaberá 🙂

Teraz píšem tento blog, opäť by som žrala jak kyselina takže idem manifestovať za sladkú večeru, CUKOR JE TERAZ SUPER 🙂 😀

STALI SA DVE ZAUJÍMAVÉ VECI:

  1. ZAČALA MA BAVIŤ KOBRA 11 ( ZÚFALSTVO LVL EXPERT)
  2. CHOROBA MA PRINÚTILA ROZMÝŠĽAŤ INAK, VERIŤ VIAC V SEBA SVOJE SNY A BYŤ MENEJ LENIVÁ… VEĎ PRETO VLASTNE ŽIJEME NIE, ABY SME SI PLNILI SNY ? 🙂 TAK ŽIME 🙂

Pekný zvyšok dňa prajem priatelia

Pepik

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42945x
Priemerná čítanosť článkov: 1718x

Autor blogu

Archív