Založ si blog

a už som bez vlasov

Ahojte,

nakoľko som skoro celý víkend prespala kvôli nízkym krvinkám, nemala som energiu ani chuť písať. Pršalo skoro celý čas a ja som len hnila a hnila.

Dnes je pondelok a je to už môj tretí deň bez vlasov. Úprimne, myslela som si, že to bude horšie ale stretávam sa s pozitívnymi ohlasmi okolia na zmenu. Dokonca aj ja sama sa cítim dobre a stále si hlavu chytám, je to ako anglický trávniček. 😀

zdroj: ja

Ale pondelok mi začal klasicky, po zobudení nasledovali odbery a atď atď. Zobudila som sa však s nečakanou úzkosťou. Rozhodla som sa ju eliminovať tým, že sa namaľujem. Pomohlo.

Dokonca od pani sanitárky, ktorá mi doniesla raňajky dostávam kompliment.

  • vy ste to dievčatko s dlhými červenými vlasmi?
  • no, bola som
  • ste krásna aj takto. 🙂

Od pani upratovačky si zasa vypočujem historku o tom ako si aj ona raz oholila hlavu, kvôli tomu, že manžel na ňu príliš žiarlil. Vtedy bol vraj prvýkrát na rodičovskom združení on, lebo ju sa hanbil pustiť. 😀

Okolo pól deviatej mám už po veľkej vizite, tak zapínam Markízu kde ide zámena manželiek. Podľa mňa si pritom aj schrupnem, nakoľko zas prší celý deň. Dnes ma čaká ošetrenie kavalu, na ktoré sa veľmi teším – je to pre mňa vždy ako wellness. 😀

Dnes by som mohla konečne už aj cvičiť kvôli zrážanlivosti krvi a učiť sa tú taliančinu. Som zvedavá čo z toho dodržím, dúfam, že oboje. 😀

Wellness prebehol tak ako mal, obed bol priemerný – bravčový plátok so zemiakovou kašou. Avšak večera bola una perfetta. Dostala som konečne cestoviny aj keď rozvarené a s lacnou omáčkou ale naučila som sa tešiť z maličkostí. Takže taliansku večeru máme za sebou 🙂

Ďalšia radosť dňa : podarilo sa mi spojazdniť netflix na telke v nemocnici 🙂

Po večeri nasledujú telefonáty s rodinou + som si podala loto a keno 10 tak idem čakať na výhru. 🙂

pepik

konečne doma

27.11.2020

Keby som mala popísať posledný týždeň v nemocnici použijem slovné spojenie – časovaná bomba. Zúfalstvo z toľkého času stráveného tam sa na mne prejavovalo tým, že sa mi písať blog neskutočne nechcelo. Jediné, čo som chcela bolo byť aspoň na pár dní doma. Viac ma však stresovalo to, že ani v tomto som nemala istotu, či moje výsledky sú natoľko dobré aby som [...]

a predsa sú aj dobré dni

19.11.2020

A aj keď je vonku úplne nahovno, mne je fajn. Konečne si viem povedať, že mi je fajn. Deň začal typicky ako každý deň, už som v tu v nemocnici tak zvyknutá, že to bude pre mňa zvláštne keď pôjdem ( čo teda dúfam, že pôjdem) aspoň na pár dní domov. Pri dezinfekcií izby som dostala pochvalu, že aspoň jedna izba je poriadne uprataná. Mamina môžeš byť hrdá 🙂 Po [...]

depresia a entuziazmus

18.11.2020

Tak by sa dali popísať môj predchádzajúci a tento deň. Začala by som z toho horšieho konca. UTOROK Od rána, čistá depresia a vlastne až dokým som nezaspala. Asi musia byť aj také dni. Vrchol môjho opustenia sa nastal pri raňajkách kedy som sa rozplakala a pani servírka ma o5 ukľudňovala. Na obed som to nevydržala a na úzkosť som si vypýtala lexaurin. Aj keď sa ma pani [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 42951x
Priemerná čítanosť článkov: 1718x

Autor blogu

Archív