. .chemoška číslo štyri. .

3. novembra 2020, pepiku, ..chemošky 31.10. - 6.11..

Spolupacienti, čitatelia, dnes tento blog rozdelím asi do dvoch častí, čo Vám povím, kopla ma múza 🙂 🙂

Ako moja každodenná rutina, vstala som o piatej, čakali ma odbery krvi a napojenie na infúzie, nech som stále taká krásna.

Pokračujem svojou bjúty morning rutinou tzn. pustím súdnu sieň a idem ďalej spať. Do tho v reklame vyhráva Karol Duchoň, ktorý sa díval na svet s úsmevom. Snažím sa aj ja ale to sa nedá keď som HLADNÁ.

Nevadí, vyvetrám, upracem, urobím rannú hygienu stále sa dívam na svet HLADNÁ ALE S ÚSMEVOM.

Dúfam, že budem mať vianočku, už rohlík so syrom a šunkou nedám, asi sa začínam meniť na la femme francaise s týmito sladkými raňajkami.

JUPÍ NIEKTO KLOPE
žiadne raňajky len dezinfekcia izby tak sedím 10 minút v kúpeľke, kvôli bezpečnosti a snažím sa manifestovať aby bola vianočka, mohol by byť aj ten guláš
… vydezinfikované…

JUPÍ NIEKTO KLOPE 2
opäť žiadne raňajky, stále sa snažím dívať na svet s úsmevom, dezinfekcia kúpeľky

KONEČNE RAŇAJKY!!!!
a žiadna vianočka, zas rohlík so syrom a šunkou ale aspoň puding ma zachránil esteže si robím zásoby detských výživ 😀 😀

NEVADÍ TREBA BYŤ POZITÍVNY A DNES TO DÁM NA TOHO KARLÍKA TEDA 🙂

9:00 Vďaka mojej dobrej nálade sa únava stráca, idem skúsiť tentokrát ja
pomôcť a vypracovať rôzne materiály na doučovanie z FRJ, možno keď
bude lepšie budem môcť aj z nemocnice dávať online hodiny 🙂

HAHAHA VTIP DŇA
moja kariéra navolávača v rámci nemenovanej telekomunikačnej spoločnosti ( tzn. proste otravujem ľudí, to mi vždy išlo, keď je práca hobby 😀 😀 ) mi volal jeden známy že je z tejto spoločnosti XY a či si nechcem znížit náklady na faktúry…. v hlave mi len ide…. NIE TY HŇUPE, MNE STAčÍ ZNÍŽIŤ OBSAH LEUKOCYTOV V KRVI !

ok poobede asi pokračujem a pripájam vtipeček 🙂

Zatiaľ pekný dník želám

Pepik